Bestellingen en verzending

Moet ik verzendkosten betalen?

Nederland
Voor bestellingen binnen Nederland bedragen de verzendkosten €6,50.
Voor pakketten boven de 10kg bedragen de verzendkosten €14,00

M.u.v. meubelaankopen
Bij meubelaankopen kun je het meubelstuk kosteloos bij ons komen ophalen. Wij nemen persoonlijk contact met je op om een ophaalafspraak te maken. Wil je het meubelstuk liever laten bezorgen? Dat kan via onze bezorgpartner Brenger. op de website wwww.brenger.nl kun je de bezorgkosten berekenen.

Overige EU-landen
De verzendkosten voor bestellingen tot 5kg bedragen €20,00
Voor pakketten tot 10kg bedragen de verzendkosten €25,00.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, zodra je pakket door PostNL is ontvangen en geregistreerd, ontvang je een e-mail met een track & track link, via deze link kun je het pakket volgen.

Kan ik het bezorgadres nog wijzigen?

Helaas kan je het bezorgadres, nadat je een bestelling hebt geplaatst niet meer zelf wijzigen.

Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar info@mytrendyvintage.nl met de juiste adresgegevens. Indien jouw bestelling nog niet verzonden is kunnen wij het bezorgadres nog voor je aanpassen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Ben je van gedachten veranderd? Neem dan binnen een half uur contact met ons op via info@mytrendyvintage.nl Wij zullen de bestelling voor je annuleren en het aankoopbedrag zal automatisch teruggestort worden via dezelfde betaalwijze als waarmee je hebt betaald.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Alle bestellingen binnen 1–3 werkdagen verzonden. 

Zodra je pakket is aangemeld bij PostNL, ontvang je per mail een track & trace waarmee je je bestelling kunt volgen.

Tijdens SALE-periodes en rondom de feestdagen kan de levertijd ook iets langer zijn dan normaal. 

Mijn pakket is nog niet geleverd, wat nu?

Het is mogelijk dat je pakket vertraging heeft opgelopen bij de bezorgdienst. Wij adviseren je daarom eerst de track & trace code te controleren die je per mail van ons ontvangen hebt. Deze geeft de status van de levering aan. Als je er niet uitkomt, kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen, dan gaan wij direct aan de slag om uit te zoeken waar je pakket zich bevindt!

Mijn bestelling is zonder melding retour gestuurd, wat moet ik doen?

Je bestelling kan retour zijn gestuurd als er een probleem was bij de bezorging, zoals een mislukte afleverpoging of een weigering bij een PostNL-pakketpunt. In dergelijke gevallen stuurt PostNL het pakket automatisch retour.

Zodra dit proces in gang is gezet, kunnen wij het pakket helaas niet meer onderscheppen.
Als je de bestelling nog steeds wilt ontvangen, raden we je aan om contact met ons op te nemen via info@mytrendyvintage.nl. Wanneer het pakket bij ons is binnengekomen zullen wij je bestelling opnieuw verzenden.

Retouren en terugbetalingen

Wat is de retourtermijn?

Je hebt altijd de mogelijkheid om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket te retourneren. Zorg ervoor dat je de producten onbeschadigd en in dezelfde verpakking weer retourneert.

Bij retourzending via postverzending dient de track & trace-code als bewijs van retourzending. Helaas kunnen we geen onderzoek doen naar een ontbrekend pakketje zonder bewijs van retourzending.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Als je niet tevreden bent met je aankoop en één of meer items wilt retourneren, stuur dan je bestelling retour binnen 14 dagen na ontvangst. Bestellingen moeten ongebruikt en in de originele verpakking worden geretourneerd.

1. Aanmelden: Stuur een mailtje naar info@mytrendyvintage.nl om te laten weten welke artikelen je graag wilt retourneren.
2. Inpakken: Bestellingen moeten ongebruikt en in de originele verpakking worden geretourneerd. Vergeet niet om het oude verzendlabel te verwijderen. 
3. Versturen: Breng je pakket binnen 3 werkdagen na het aanmelden naar een postkantoor en verzend het pakket incl. track en trace code. Kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening.
4. Terugbetaling: Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, streven we ernaar deze binnen 5 werkdagen te verwerken. Je ontvangt vervolgens een terugbetaling van het aankoopbedrag.

 

Zijn de retourkosten voor eigen rekening?

Ja, de retourkosten zijn voor eigen rekening. Zorg er altijd voor dat je het afleverbewijs van inleveren bij het postpunt bewaart. Als het pakketje tijdens de verzending verloren gaat, kunnen wij je alleen helpen als je het afleverbewijs kunt aanleveren om een onderzoek te starten.

Kan ik een artikel uit de SALE retourneren?

Nee, SALE artikelen kunnen niet geretourneerd worden.

Hoe pak ik mijn retourzending in?

1. Gebruik indien mogelijk hetzelfde verpakking en vulmateriaal als waar je het artikel in hebt ontvangen. Vul de doos met vulmateriaal. pak het artikel stevig in en leg het artikel in de doos. Zorg ervoor dat het artikel niet heen en weer kan schuiven in de doos. Dit voorkomt breken en/of schade.
2.Voeg het retourformulier toe aan de verpakking.
3.Plak de verpakking goed dicht met brede tape.
4.Zorg ervoor dat er maar één adreslabel (het retour adreslabel) zichtbaar is op de verpakking om verwarring te voorkomen.

Retour artikelen die kapot aankomen door het transport zijn de verantwoordelijkheid van de klant en worden niet vergoed.

Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending is verwerkt?

Zodra je retourzending bij ons is aangekomen, streven we ernaar deze binnen 5 werkdagen te verwerken.
Je ontvangt een e-mail zodra de retourzending is verwerkt. Het geld wordt daarna binnen enkele dagen terugbetaald op dezelfde bankrekening die je hebt gebruikt voor de betaling. Het kan enkele dagen duren voordat het bedrag op jouw rekening verschijnt.